HON SOM ÄR KAOS

Publicerat 2014-09-04, klockan 18:00:29
i kategorierna kost, träning, vardag,

Dagens mellis blev en kaosblandning. Nästa gång tänker jag inte ha på WF-såserna. Dom är inte speciellt goda, heheeee. Iallafall så är det en halv burk laktosfri lättkvarg blandat med en halv skopa one whey raspberry white chocolate. Sen vispade jag 1/2 dl äggvita till fluff och blandade ner lite stevia och vaniljpulver. Blandade sen ihop allt och mikrade några hallon och öste på. Mums! Hade varit ännu godare utan choklad och karamellsirapen dock.. Nästa gång så ;)

DUBBELTRUBBEL 
Och nu har (eller jag tror att) jag kommit på ett fungerande koncept (heter det så i detta sammanhang också?!) Don't know.. Jag ska köra cardion FÖRE styrkan, annars kommer min cardioträning aldrig bli av. I just know that. Sen får man ju se vart efter hur det funkar med ork och energin. Men tänker börja morgonen med BCAA och PWO -> Sen iväg till gymmet -> börja med cardio, uppvärmning 3 min, intervaller 1*2 (1 min spurt, 2 min rask gång) x3 och sen avsluta med 3 minuter cool down. Det blir totally 15 minuter -> och sen styrketräning på det. Och under passet dricker jag lite mer BCAA och sen efter HELA passet åker jag hem och äter världsmumsig frulle. Vettigt?! Kanske, kanske inte :)

Kommentarer
Susanna Maria J

Söt bild! :)

Svar: Haha tack :)
Johanna - Träning, Hälsa & Vardag

2014-09-04 @ 18:10:13  /  URL: http://oslofru.com/
ɑ n n i k ɑ

Gott!

2014-09-05 @ 16:16:46  /  URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback