Helgens träning och måndagsplaner

Publicerat 2014-09-08, klockan 02:49:00
i kategorierna hälsa, kost, träning, vardag,

Hallå där mitt i natten! 
Är väl förmodligen inte så många vakna nu eftersom det är måndag på ingång, men tidiga morgnar lider ju inte jag utav :D
 
Helgen har jag spenderat tillsammans med pöjken min och helgens träning har då blivit tillsammans med honom. På lördagen blev det ett armpass som gick okej. Fick tips om en övning som ger grym pump i biccarna så den skall användas väl! Och i söndags (igår) körde vi båda ben. Värmde upp med Leg Extension och Liggande/Sittande Lårcurl. Sen köttade vi benpressen nästan hela passet. Grymt kul! På hans gym finns nämligen en "liggande" benpress där man pressar vikten uppåt typ. På mitt gym har vi en sittande där man pressar sig själv bakåt eller hur man ska förklara det. Lyckades göra 8 reps på 150kg. HUR MEGA GLAD SOM HELST!! Just nu satsar jag mer på kontakt och styrka och det går verkligen framåt. Dock håller jag inte så stor koll på hur mycket käk jag får i mig. Det diffar från dag till dag och det känns helt okej. Jag lyssnar på kroppen och äter när jag känner mig hungrig eller behöver energi. Jag försöker äta så bra och ren mat som möjligt, men ibland slinker det ner lite godare och mindre bra mat också, heh. Är typ helt tokig i dessa kycklingar till exempel: 
Inte det bästa näringsvärdena men de är så sjuuuuukt goda och mättande! Sour Creamär definitivt favoriten :))
 
Imorgon väntas ett ryggpass med marklyft, latsdrag och några tappra försök till chins. Sen avslutar jag med lite bicepsövningar. Älskar ryggdagarna och allra mest latsdragen! Bästa jäkla övningen som finns!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback